Copyright Notice

© hobikebun.blogspot.com. All right reserved.


No any portion of this site may be reproduced, distributed, retransmitted, broadcasted, displayed, published, licensed, transferred, sold or commercially dealt with any manner without the prior written permission of hobikebun.blogspot.com.

Friday, November 6, 2009

CILIKU BERBUAH LEBAT

Alhamdulillah..dah lama saya tak update blog ni. Apepun saya update blog ni dengan perkembangan cili yang saya tanam kat belakang rumah ni. Kalau tengok hari tu pokok ni masih berbunga namun kali ni kalian lihat betapa lebatnya lada ni..Memang lada ni memang lain macam sikit.Benih saya ambil dari rumah mak di Nitar 1.Buahnya agak besar dan masa muda memang berwarna putih. Dah masak nanti dia akan berubah menjadi merah. Rasanya orang leh buat perhiasan pokok cili jenis ini. Kat bawah ni ada gambar lagi. Alhamdulillah tak sabar rasanya nak tengok warnanya bertukar menjadi merah.

Alhamdulilah. walaupun pokok ni aku tanam atas tanah buah masih lebat. Nanti saya update tentang perkembangan pokok2 cili saya yang lain.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...