Copyright Notice

© hobikebun.blogspot.com. All right reserved.


No any portion of this site may be reproduced, distributed, retransmitted, broadcasted, displayed, published, licensed, transferred, sold or commercially dealt with any manner without the prior written permission of hobikebun.blogspot.com.

Sunday, October 18, 2009

Pokok Markisaku

Gambar kat sebelah ni adalah gambar pokok markisa yang telah aku tanam . Terima kasih kepada makcik hawa dan cik kadis (makcik isteri aku ) yang telah memberi benih pokok ini. Walaupun aku tak pernah merasa buahnya tapi aku nekad jugak nak tanam. Alhamdulillah setelah beberapa bulan aku tanam ...Mak aiii buah dia lebat giler...

Cuba tuan-tuan tengok buah pokok markisa ni..banyak gile..sampai aku terpaksa bagi kat jiran-jiran ngan sedara mara. Bila warnanya dah merah tu rasanya memang manis..Kalau tak masam kedaruk...Kat bawah ni adalah gambar benih pokok markisa yang aku semai sendiri..Sape2 nak bolehlah contact saya ye ataupun emailkan permintaan anda kat hobikebun@gmail.com  . Harga murah2 je..Sape cepat dia dapat..Stok terhad..ada dalam 5-6 pokok saje lagi.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...