Copyright Notice

© hobikebun.blogspot.com. All right reserved.


No any portion of this site may be reproduced, distributed, retransmitted, broadcasted, displayed, published, licensed, transferred, sold or commercially dealt with any manner without the prior written permission of hobikebun.blogspot.com.

Monday, September 20, 2010

Rumah Baru dan Anak

Alamak dah lama pulak tak dapat update blog ni.

First sebab saya baru berpindah ke rumah baru. Terpaksa gantung cangkul dan tajak kejap. Pokok-pokok pun terpaksa transfer dan tanam semula. Alhamdulillah tanah di rumah baru sangat besar untuk saya tanam pokok-pokok dan tanaman yang terbaik. Sehingga kini baru siap transfer serai , pokok limau.Pokok lada terpaksa ditinggalkan di rumah lama. Sedekah pada jiran-jiran.

Kedua.saya juga telah dikurniakan seorang anak lelaki. Alhamdulillah. setelah setahun lebih menunggu..Inilah zuriat pertama saya. Moga-moga hobi dan ilmu bercucuk tanam ni turun kepada dia. Nama yang saya beri Muhammad Danish Irfan.

Insyaallah..tak lama lagi saya akan update blog ni dengan info-info terbaru projek tanaman saya.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...